Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-10 z 10.
  • předchozí
  • 1
  • další
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2018Didaktika – Člověk a příroda A: synergie škol, univerzit a science center v přírodovědném vzdělávání na základní školeVočadlová, Klára; Mentlík, Pavel
2018Kritická místa ve výuce přírodopisu na základní školeVágnerová, Petra; Benediktová, Lenka; Kout, Jiří
2018CRISPR: Nová kapitola do učebnic biologie pro střední školyPavelka, Jaroslav
2018Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ – úvod, stanovení terminologie a metodický postup jejich zjišťováníDuffek, Václav; Pluháčová, Markéta; Stacke, Václav
2018Kritická místa ve výuce fyziky na ZŠ: úvod do problematiky a možnosti výzkumuKohout, Jiří; Mollerová, Marie; Masopust, Pavel; Feřt, Lukáš; Kéhar, Ota; Slavík, Jan
2018Jak žáci hodnotí hospodářské mapy ve školních atlasech?Trahorsch, Petr
2018Kritická místa kurikula, organizační a klíčové koncepty: konceptuální vymezení a příklady z výuky geovědMentlík, Pavel; Slavík, Jan; Coufalová, Jana
2018Lze žákům zeměpisu pomoci k lepším výkonům změnou řazení testových úloh? – případová studie na studentech Lauderových školStacke, Václav; Vočadlová, Klára; Reichert, Radek
2018Od obsahu vzdělávání k žákově znalosti: kritická místa na cestě do školy a ze školyJaník, Tomáš
2018Která jsou klíčová, kritická a dynamická místa počáteční výuky chemie v České republice?Rychtera, Jiří; Bílek, Martin; Bártová, Iveta; Chroustová, Kateřina; Sloup, Radovan; Šmídl, Milan; Machková, Veronika; Štrofová, Jitka; Kolář, Karel; Kesnerová Řádková, Olga