Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMalaga, Miroslav
dc.contributor.authorUlrych, Zdeněk
dc.contributor.editorBureš, Marek
dc.date.accessioned2019-10-31T11:54:00Z
dc.date.available2019-10-31T11:54:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPrůmyslové inženýrství 2019: Mezinárodní studentská vědecká konference: 3.-4. září 2019, Darová, s. 94-100.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0894-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35716
dc.description.abstractTechnické vzdělání není, a ani nemůže být souborem samostatných znalostí a dovedností bez jakékoliv provázanosti. Více než v jakémkoliv jiném typu vzdělání je u technického vzdělání, a zejména u multioborových zaměření typu průmyslových inženýrů, potřeba klást důraz na provázanost znalostí a dovedností a dosáhnout tak synergie. Dá se říci, že toto platilo již dávno v historii, kdy největší objevitelé a vynálezci měli znalosti nejen průřezové v rámci jedné vědní kategorie, ale i napříč vědními disciplínami (přírodní vědy, technické vědy, filosofie, umění). V době čtvrté průmyslové revoluce (Průmysl 4.0) toto začíná být opět aktuální, protože nejen takto vzdělaný člověk bude mít pro společnost vysokou hodnotu, ale také bude mít ty nejlepší možné předpoklady pro to, aby v konkurenčním světě obstál.cs
dc.format7 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectPrůmysl 4.0cs
dc.subjectkoncept STEMcs
dc.titleKoncept STEM se zaměřením na problematiku Industry 4.0cs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedIndustry 4.0en
dc.subject.translatedconcept STEMen
dc.identifier.doi10.24132/PI.2019.08948.094-100
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Články / Articles (KPV)
Průmyslové inženýrství 2019
Průmyslové inženýrství 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malaga.pdfPlný text592,66 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/35716

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.