Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVágnerová, Tereza
dc.contributor.editorSlowík, Josef
dc.date.accessioned2019-11-13T09:35:24Z
dc.date.available2019-11-13T09:35:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationPerspektivy inkluzivního vzdělávání: Sborník příspěvků ze závěrečné konference pořádané v rámci projektu OPVV cesty k inkluzi, 2019, s. 28-31.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0905-1
dc.identifier.urihttps://cki.zcu.cz/export/sites/cki/dokumenty/Perspektivy-inkluzivniho-vzdelavani.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/35919
dc.description.abstractCílem příspěvku je představit zkušenosti z jedné základní školy, v níž byla pilotována intenzivní výuka češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ). Představuje, co se podařilo, ale i konkrétní tipy a zkušenosti zejm. z organizace výuky ČDJ (co přináší výuka ČDJ dětem, co škole nebo jak vypadá proces zavádění výuky ČDJ v praxi). Představeny jsou také materiály do výuky ČDJ a tipy pro výuku žáků s OMJ v běžných předmětech.cs
dc.description.sponsorshipOPVV Cesty k inkluzi (CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000166)cs
dc.format4 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Roman Černík, Jiřina Novotná, Marie Slavíková, Romana Feiferlíková, Marie Dlouhá, Lucie Petříčková, Tereza Vágnerová, Antonín Herrmann, Josef Slowík - © Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectčeština jako druhý jazykcs
dc.subjectžáci s odlišným mateřským jazykemcs
dc.titleOrganizujeme a učíme češtinu jako druhý jazyk na základní školecs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedCzech as a second languageen
dc.subject.translatedpupils with different mother languageen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019
Perspektivy inkluzivního vzdělávání 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vágnerová.pdfPlný text491,21 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/35919

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.