Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Aichinger, Daniel | |
dc.contributor.author | Krotký, Jan | |
dc.contributor.author | Mach, Petr | |
dc.date.accessioned | 2019-12-09T11:00:20Z | - |
dc.date.available | 2019-12-09T11:00:20Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | AICHINGER, D., KROTKÝ, J., MACH, P. Digital literacy development through new technologies for measuring and data mining. Edukacja - Technika - Informatyka, 2019, roč. 28, č. 2, s. 233-238. ISSN 2080-9069. | en |
dc.identifier.issn | 2080-9069 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/36073 | |
dc.description.abstract | Příspěvek se zabývá problematikou používání nových výukových technologií na středních školách a také při přípravě budoucích učitelů. Zaměřen je na využití termometrického měření v různých oblastech techniky. Hlavní důraz je kladen na vytváření metodiky měření a aplikace získaných dat. Pro didaktickou aplikaci je vyvinuta speciální sada pro termometrická měření. Sada respektuje moderní metody výuky. | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | University of Rzeszów | pl |
dc.relation.ispartofseries | Edukacja - Technika - Informatyka | ru |
dc.rights | © University of Rzeszów | en |
dc.subject | digitální gramotnost | cs |
dc.subject | technické vzdělávání | cs |
dc.subject | termokamera | cs |
dc.subject | datamining | cs |
dc.subject | termometrická měření | cs |
dc.title | Digital literacy development through new technologies for measuring and data mining | en |
dc.title.alternative | Rozvoj digitální gramotnosti pomocí nových technologií měření a získávání dat | cs |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article is dedicated to the problematics of using new technologies at high schools and during the preparation of future teachers. It is focused on using thermometric measurements in various fields of technics. The main emphasis is placed on forming the measuring methodology and the data mining application. A special set for thermometric measurements is developed for the didactic application. The set respects the newest teaching methodologies. | en |
dc.subject.translated | digital literacy | en |
dc.subject.translated | technical education | en |
dc.subject.translated | thermocamera | en |
dc.subject.translated | data mining | en |
dc.subject.translated | thermometric measurements | en |
dc.identifier.doi | 10.15584/eti.2019.2.34 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43926892 | |
dc.project.ID | SGS-2018-027/Inovace výuky techniky a technické výchovy na základních školách | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KVD) Články / Articles (KMT) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Aichinger.pdf | 471,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/36073
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.