Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer relationship management and its importance for strengthening competitiveness of the company
Autoři: Chvojsíková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Oponent: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38074
Klíčová slova: crm;zákazník;řízení vztahů se zákazníkem;konkurenceschopnost
Klíčová slova v dalším jazyce: crm;customer;customer relationship management;competitiveness
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je vypracována na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav CRM společnosti Knauf Insulation, spol. s r. o., a navrhnout opatření pro jeho zlepšení. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol, které jsou zpracovány na základě odborné literatury. Obsahem teoretické části je vysvětlení základních pojmů, které souvisí s řízením vztahů se zákazníky. Praktická část je tvořena třemi kapitolami, které jsou zpracovány na základě dotazníku, interních zdrojů, článků a webových stránek. V první kapitole je představena společnost Knauf Insulation, služby které nabízí, její konkurence a aktivity, které provádí v rámci CRM. Druhá kapitola je věnována SWOT analýze společnosti, kde jsou identifikovány a popsány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti. Poslední, třetí, kapitola vychází z provedené SWOT analýzy a obsahuje navrhovaná opatření pro zlepšení CRM vybraného podniku.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis addresses the topic of "Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening Competitiveness of the Company". The goal of the bachelor thesis is to analyze the current condition of the CRM at Knauf Insulation, spol. s r. o., and to propose measures for its improvement. This thesis is divided in a theoretical and practical part. The theoretical part consists of four chapters which have been compiled on the basis of expert literature. The theoretical part includes the interpretation of some fundamental concepts which are related to the customer relationship management. The practical part contains three chapters which have been compiled on the basis of a questionnaire, in-house sources, articles and websites. The first chapter introduces Knauf Insulation, spol. s r. o., the products and services which are offered by the company, its competitors and activities which are performed as part of the CRM. The second chapter focuses on the SWOT analysis of the company which identifies and describes strongpoints, weaknesses, opportunities and threats for the company. The last, third chapter is based on the SWOT analysis and provides proposals of measures which shall strengthen the CRM of the chosen enterprise and the assessment of their economic effectiveness.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rizeni vztahu se zakaznikem.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Chvojsikova_OP.pdfPosudek oponenta práce232,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP Chvojsikova VP.pdfPosudek vedoucího práce168,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chvojsikova.pdfPrůběh obhajoby práce230,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38074

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.