Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Votápek Petr, Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Zeman, Pavel | |
dc.contributor.referee | Vokáč Tomáš, Ing. | |
dc.date.accepted | 2019-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:38:46Z | - |
dc.date.available | 2018-10-16 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:38:46Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-5-24 | |
dc.identifier | 79590 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/38522 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou návrhu atmosférického zážehového spalovacího motoru se splněním požadovaných parametrů. Zahrnuje tvorbu 1D modelu pomocí programu Lotus engine a konstrukční návrh motoru v CAD systému se zapracováním základních prvků motoru. | cs |
dc.format | 94 s. (87 367 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | zážehový motor | cs |
dc.subject | atmosférický motor | cs |
dc.subject | konstrukce | cs |
dc.subject | kompresní poměr | cs |
dc.subject | 1d model | cs |
dc.subject | lotus engine | cs |
dc.title | Čtyřdobý atmosférický zážehový motor | cs |
dc.title.alternative | Four-stroke naturally aspirated gasoline engine | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the design of an atmospheric spark-ignition engine to meet the required parameters. It includes build of a 1D model using Lotus engine simulation programme and engine design in a CAD system and verification of selected parts incorporating basic engine features. | en |
dc.subject.translated | combustion engine | en |
dc.subject.translated | spark-ignited engine | en |
dc.subject.translated | naturally aspirated engine | en |
dc.subject.translated | design | en |
dc.subject.translated | compression ratio | en |
dc.subject.translated | 1d model | en |
dc.subject.translated | lotus engine simulation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_ZEMAN_S16N0022P_MOTOR_2019.pdf | Plný text práce | 11,89 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_Zeman_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 668,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_Zeman_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 1,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zeman.pdf | Průběh obhajoby práce | 215,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/38522
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.