Název: Problémy integrace autistických dětí do běžné školy
Další názvy: Problems of integration of children with autism spectrum disorders into ordinary schools
Autoři: Husáková, Aneta
Vedoucí práce/školitel: Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
Oponent: Szachtová Alena, PhDr.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39183
Klíčová slova: autismus;integrace;kazuistika;poruchy autistického spektra
Klíčová slova v dalším jazyce: autism;integration;case;autism spectrum disorders
Abstrakt: Práce zkoumá problémy integrace vztahující se k dětem s poruchami autistického spektra do běžné školy. Zabývá se otázkami, jaké jsou výhody a nevýhody této problematiky. Práce obsahuje kazuistiky dvou chlapců základní školy a rozhovory s jejich rodiči a učiteli. Výsledky rozhovorů ukazují, jak integraci dětí s PAS vnímají rodiče a jak na ni pohlížejí učitelé. Odpovědi jsou vzájemně porovnávány a přispívají k zobecnění tohoto tématu.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma theses deals with problems of integration of children of autism spectrum disorders into ordinary school. In the work are questions advantages and disadvantages of this issues. The diploma theses include case interpretation two boys of primary school and interwiews of parents and teachers. Results interwiews shows how integration childrens with PAS perceive parents and teachers. The answers are compared and contribute to generalize of this topic.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Problemy integrace autistickych deti do beznych skol.pdfPlný text práce1,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Husakova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce94,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Husakova_oponent.pdfPosudek oponenta práce93,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Husakova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce329,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39183

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.