Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSalcmanová Eva, Mgr.
dc.contributor.authorKocandová, Jana
dc.date.accepted2019-9-10
dc.date.accessioned2020-08-24T11:42:58Z-
dc.date.available2016-12-20
dc.date.available2020-08-24T11:42:58Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-1
dc.identifier72659
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39221
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je role her ve výuce se zaměřením na gramatické jevy obtížné pro české žáky středních škol. Teoretická část se zabývá vysvětlením důležitých pojmů z oblasti předmětu němčiny jako cizího jazyka (DaF), rozebírá hry a jejich funkci ve výuce a možnosti zprostředkování gramatiky. V praktické části jsou představeny výsledky výzkumného šetření středoškolských studentů, kteří byli testováni z gramatiky časování slovesných tvarů (v přítomném i minulém čase). S ohledem na výsledky testování je v poslední části práce představeno několik návrhů her zaměřených na danou problematiku.cs
dc.format73 s. (117 916 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectněmčina jako cizí jazykcs
dc.subjecthry ve výucecs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectzprostředkování gramatikycs
dc.subjectobtížné gramatické jevycs
dc.subjectžáci sšcs
dc.titleRole her v DaF vyučování se zaměřením na gramatické jevy obtížné pro české žáky na SŠcs
dc.title.alternativeFunction of games focused on difficult grammar in german lessonsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this diploma thesis is the role of games focused on difficult grammar in German language on Czech secondary schools. Theoretical part describes the explanation of important terms in the field of German as a foreign language (DaF), analyses games and their function in teaching and the possibility of mediating grammar. Practical part describes results of research of secondary school students who were tested in the grammar of the verb forms (in present and past tense). With regard to the results of testing, the last part of the thesis introduces several games focused on the given grammar problems.en
dc.title.otherZur Rolle des Spiels im DaF-Unterricht in Bezug auf grammatische Schwierigkeitsbereiche bei Schülern an tschechischen Mittelschulende
dc.subject.translatedgerman as a foreign languageen
dc.subject.translatedgames in teachingen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedmediation of grammaren
dc.subject.translateddifficult grammaren
dc.subject.translatedsecondary school studentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Kocandova.pdfPlný text práce4,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocandova_vp.pdfPosudek vedoucího práce456,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocandova_op.pdfPosudek oponenta práce462,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kocandova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce424,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39221

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.