Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFajfrová Karolína, Ing.
dc.contributor.authorDobiš, Dominik
dc.contributor.refereeJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:18Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:18Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82704
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40119
dc.description.abstractTato práce pojednává o marketingové komunikaci. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracována problematika marketingu s důrazem na marketingovou komunikaci a nástroje komunikačního mixu. V praktické části je nejprve charakterizován vybraný podnik Decasport, s.r.o. a jeho komunikační mix, který je porovnán s konkurenčními podniky. Dále práce obsahuje dotazník zaměřený na vnímání marketingové komunikace potencionálními zákazníky. Na konci práce jsou zpracované konkrétní návrhy pro zefektivnění marketingové komunikace zmíněného podniku.cs
dc.format95 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.titleNávrhy na zefektivnění marketingové komunikace konkrétního podnikucs
dc.title.alternativeProposals to improve marketing communication in an enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with marketing communication. The first part of the text is theoretical, it covers the problematics of marketing with an emphasis on marketing communication and communication mix tools. The second part is practical, it describes the selected company characteristics (Decasport, s.r.o.), its communication mix tools and compare them with competition. Furthermore, the thesis contains a survey on the perception of marketing communication by potential customers. Finally, it concludes with specific proposals to improve marketing communication of Decasport, s.r.o.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Dominik Dobis_.pdfPlný text práce967,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dobis_Dominik_v.pdfPosudek vedoucího práce213,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dobis_Dominik_o.pdfPosudek oponenta práce228,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dobis_p.pdfPrůběh obhajoby práce59,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40119

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.