Název: Návrhy na zefektivnění marketingového mixu ve vybraném podniku
Další názvy: Proposals to improve marketing mix in an enterprise
Autoři: Simetová, Jana
Vedoucí práce/školitel: Fajfrová Karolína, Ing.
Oponent: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40155
Klíčová slova: marketingový mix;produkt;cena;distribuce;komunikace;dopravní společnost
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing mix;product;price;place;promotion;transport company
Abstrakt: Práce se zabývá především marketingovým mixem a návrhy na jeho zlepšení v konkrétním podniku. Aby mohl být naplněn hlavní cíl bakalářské práce, bylo potřeba dosáhnout dílčích cílů. Tedy vypracování teorie s danou problematikou a její následná implementace do praktické roviny.
Abstrakt v dalším jazyce: The primary purpose of this research is to investigate marketing mix and suggestions for its improvement in a particular business. In order to fulfill the main aim of the bachelor's thesis, it was essential to achieve certain goals. Thus, elaboration of a theory on a given issue and its subsequent implementation into practice.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace-Jana-Simetova-Navrhy-na-zefektivneni-marketingoveho-mixu-ve-vybranem-podniku.pdfPlný text práce1,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simetova_Jana_v.pdfPosudek vedoucího práce218,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simetova_Jana_O.pdfPosudek oponenta práce222,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Simetova_p.pdfPrůběh obhajoby práce57,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40155

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.