Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorKoláčková, Nikola
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-18
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:42Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:42Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40236
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na marketing ve společnosti Decathlon. V první části práce jsou definovány pojmy marketing a rozšířený marketingový mix včetně jeho částí a používaných nástrojů. V druhé části práce je charakterizována společnost Decathlon a její postavení na trhu. Dále je provedena analýza používání marketingových nástrojů ve vybrané společnosti. Následně jsou zhodnoceny výsledky dotazníkového šetření, které se zaměřovalo na výzkum chování a postojů zákazníků při nákupu sportovního zboží. V závěrečné části práce jsou navržena doporučení pro společnost Decathlon, která vyplývají z analýzy marketingových nástrojů a z výsledků dotazníků.cs
dc.format101 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleStrategie firmy Decathlon na trhu se sportovním zbožímcs
dc.title.alternativeDecathlon strategy on the sporting goods marketen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted diploma thesis is focused on marketing in the company Decathlon. The first part of the thesis defines the terms marketing and extended marketing mix, including its part and the tools used. The second part of the thesis characterizes the company Decathlon and its position on the market. Furthermore, an analysis of the use of marketing tools in a selected company is performed. Subsequently, the results of a questionnaire survey are evaluated, which focused on research into the behavior and attitudes of customers when buying sporting goods. In the final part of the work are proposed recommendations for the company Decathlon, which result from the analysis of marketing tools and the results of questionnaires.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Kolackova - Strategie firmy Decathlon na trhu se sportovnim zbozim.pdfPlný text práce2,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolackova_Nikola_v.pdfPosudek vedoucího práce157,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolackova_Nikola_o.pdfPosudek oponenta práce120,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kolackova_p.pdfPrůběh obhajoby práce37,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40236

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.