Název: Návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt
Další názvy: Communication Campaign Proposal for the Selected Product
Autoři: Matějková, Aneta
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Cimler Petr, Doc. Ing. CSc.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40240
Klíčová slova: komunikační kampaň;marketingový mix;komunikační mix;marketingová komunikace;cílová skupina;produkt
Klíčová slova v dalším jazyce: communication campaign;marketing mix;communication mix;marketing communication;target group;product
Abstrakt: Předložená práce se zaměřuje na návrh komunikační kampaně pro zvolený produkt značky Breyers, konkrétně zmrzlinu s kolagenem a vitamínem C. Teoretická část práce je věnována pojmům, jako je například marketing, marketingový mix, komunikační mix, komunikační kampaň či nový produkt. V praktické části je představena společnost UNILEVER ČR, spol. s r.o. Dále je popsán nový produkt včetně jeho marketingového mixu a zpracována SWOT analýza plánovaného produktu. Empirická část je věnována také průzkumu spotřebitelských preferencí, vypracování media briefu včetně vyčíslení nákladů a realizačnímu plánu kampaně. Na základě shrnutí zjištěných informací a výsledků výzkumu jsou v závěru práce navržena doporučení v rámci komunikační kampaně.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work is focused on the communication campaign proposal for a product of the Breyers brand, specifically ice cream with collagen and vitamin C. The theoretical part deals with the terms, such as marketing, marketing mix, communication mix, communication campaign or new product. In the practical part, the company UNILEVER ČR, spol. s r.o. is introduced. Then a new product is described, including its marketing mix, and a SWOT analysis for the planned product is carried out. The empirical part also deals with a research of consumer preferences, a preparation of the media brief including the costs quantification and with the implementation campaign plan. Summing up the obtained information and the research results, the recommendations within the communication campaign are proposed in the conclusion of the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Matejkova_Aneta_2020.pdfPlný text práce2,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matejkova_Aneta_v.pdfPosudek vedoucího práce223,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matejkova_Aneta_o.pdfPosudek oponenta práce157,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Matejkova_p.pdfPrůběh obhajoby práce127,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40240

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.