Název: Asistent pedagoga - povolání nebo poslání. Mapování profesních drah asistentů pedagoga na vybraných základních školách v Plzni.
Další názvy: Teaching assistants - profession or mission. Mapping the professional trajectories of teaching assistants at selected primary schools in Pilsen.
Autoři: Vyšatová, Karolína
Vedoucí práce/školitel: Káňová Šárka, Mgr. Ph.D.
Oponent: Kocurová Marie, Doc. PaedDr. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41009
Klíčová slova: asistent pedagoga;žák se speciálními vzdělávacími potřebami;základní škola;integrace;inkluze;individuální vzdělávací plán;životní cesty;biografický výzkumný design
Klíčová slova v dalším jazyce: pedagogical assistant;pupil with special educational needs;elementary school;integration;inclusion;individual educational plan;life journeys;biographical survey design
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá mapováním životních cest asistentů pedagoga. Cílem práce bylo zmapovat životní cesty vybraného vzorku asistentů pedagoga působících na vybraných základních školách na území města Plzně. V teoretické části představujeme základní pojmy stěžejní pro porozumění realizace výzkumného šetření. Na ni navazuje kapitola popisující metodologii prováděného výzkumného šetření, které probíhalo s vybraným vzorkem respondentů, pracujících na pozici asistenta pedagoga. Výsledky výzkumného šetření vycházejí z autentických výpovědí jednotlivých respondentů a jsou vhledem do dané problematiky.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis deals with the survey of pedagogical assistants' life journeys. The aim of the thesis was to map out life journeys of selected sample of pedagogical assistants working on some selected elementary schools in Pilsen. I introduce basic terms important for understanding of the exploratory research realisation. It is followed by the chapter about methodology of the conducted exploratory research, which was led with the selected sample of respondents working as pedagogical assistants. The results of the exploratory research come out of the authentic responses of the respondents and they became insights into this problematic.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vysatova Karolina.pdfPlný text práce2,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vysatova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vysatova OP.pdfPosudek oponenta práce210,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vysatova O.pdfPrůběh obhajoby práce3,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41009

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.