Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lohrová Kateřina, PhDr. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Dvořáková, Tereza | |
dc.contributor.referee | Kosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-22 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:36:05Z | - |
dc.date.available | 2019-6-7 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:36:05Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-30 | |
dc.identifier | 80671 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41342 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá dětskými prekoncepty k pojmu žák. Teoretická část práce je zaměřena ve své úvodní kapitole na vývoj předškolního dítěte, konkrétně na kognitivní, emociální a sociální vývoj. V další kapitole jsou popsány charakteristiky prekonceptů, dětských prekonceptů a jejich diagnostiky, dále se tato kapitola věnuje pojmům a představám dětí v předškolním věku. V další kapitole je výmezem pojem žák. V poslední kapitole teoretické části je uvedeno shrnutí dosavadních výsledků z několika vybraných domácích (v českém prostředí provedených) výzkumů, které se zabývaly prekonpty předškolních dětí Empirická část potom přináší stručný popis kvalitativního šetření, které bylo zaměřeno na zjišťování představ předškolních dětí o roli žák. Vstupní část představuje metody sběru a analýzy dat a informace o výzkumném vzorku. Další kapitoly praktické části tvoří popis a interpretace získaných dat a jejich shrnutí | cs |
dc.format | 38 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | prekoncept | cs |
dc.subject | pojem | cs |
dc.subject | předškolní dítě | cs |
dc.subject | žák | cs |
dc.title | Představy o roli žáka u předškolního dítěte | cs |
dc.title.alternative | Concepts of the pupil's role in a preschool child | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This Bachelor thesis address child preconception to the notion of the student. Theoretical part is focused in the first chapter to the preschool children developement, specifically to the cognitive, emotional and social part of it. In the next chapter, I conceptualize preconcepts, child preconcepts, and deal with their diagnosis. Further it address concepts and ideas of prechool children. In the next chapter I constitute the concept of the student. In the last chapter of theoretical part I summarize selected local (conducted in the Czech Republic) study results within the field of preconception of the preschoolers. In the empirical part I descricbe qualitative research focused to determine ideas of preschooler about the role of student. In the first part I presents methods of data collection and analysis and information about the research sample. Next chapters describes, inteprets and summarize collected data. | en |
dc.subject.translated | preconcept | en |
dc.subject.translated | concept | en |
dc.subject.translated | preschool child | en |
dc.subject.translated | pupil | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace, Predstavy o roli zaka u predskolniho ditete, Tereza Dvorakova.pdf | Plný text práce | 1,29 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dvorakova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 542,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dvorakova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 413,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dvorakova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 184,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41342
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.