Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVeg Lukáš, Ing.
dc.contributor.authorOndřej, Štěpán
dc.contributor.refereeSobotka Lukáš, Ing.
dc.date.accepted2020-7-23
dc.date.accessioned2020-11-10T00:38:32Z-
dc.date.available2019-10-4
dc.date.available2020-11-10T00:38:32Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-17
dc.identifier82243
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41738
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na vliv axiálního a radiálního vodního chlazení na teplotní model stroje. Nejdříve byl proveden návrh daného synchronního stroje pro různé varianty PM uložených v rotoru. Dále byly dané varianty namodelovány v programu SolidWorks a společně s nimi ještě vodní chlazení v obou variantách. Poté byly kompletní modely spočteny v programu ANSYS za účelem zjištění, zda je odvod tepla dostačující a zda nedochází k zbytečnému přehřívání některých částí motoru.cs
dc.format78 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectteplocs
dc.subjectsynchronní motor s permanentními magnetycs
dc.subjectansyscs
dc.subjectsolidworkscs
dc.subjectkondukcecs
dc.subjectradiacecs
dc.subjectkonvekcecs
dc.subjectndfebcs
dc.subjectztrátycs
dc.subjectodporcs
dc.titleVlivy různých uspořádání na tepelné modely elektrických strojůcs
dc.title.alternativeImpact of different arrangements on thermal models of electrical machinesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the influence of axial and radial water cooling on the temperature model of the machine. First, the design of the synchronous machine for different variants of PM stored in the rotor was carried out. Furthermore, the variants were modeled in SolidWorks and together with them water cooling in both variants. Then the complete models in the ANSYS program were calculated to determine whether the heat dissipation is sufficient and whether any parts of the engine are unnecessarily overheated.en
dc.subject.translatedheaten
dc.subject.translatedpermanent magnet synchronous motoren
dc.subject.translatedansysen
dc.subject.translatedsolidworksen
dc.subject.translatedconductionen
dc.subject.translatedradiationen
dc.subject.translatedconvectionen
dc.subject.translatedndfeben
dc.subject.translatedlossesen
dc.subject.translatedresistanceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace-1.pdfPlný text práce4,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082243_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082243_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
082243_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce128,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41738

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.