Název: Vizuální identita existujícího subjektu
Další názvy: Visual identity of the existing subject
Autoři: Plicová, Klára
Vedoucí práce/školitel: Fišerová Kristýna, Doc. MgA.
Oponent: Zámiš Ondřej, MgA.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/42105
Klíčová slova: vizuální identita;logo;grafický design;typografie;manuál;řemeslo;štukatérství;oliver braun;architektura
Klíčová slova v dalším jazyce: visual identity;logo;graphic design;typography;manual;craft;plastering;oliver braun;architecture
Abstrakt: Má diplomová práce se zabývá novou vizuální identitou značky Oliver Braun. Oliver Braun se zabývá tradičním řemeslem, hlavně štukatérstvím a restaurováním architektonických objektů. Tyto řemesla vyučuje a také vlastní sdílené ateliéry pro umělce a řemeslníky. Logo značky je inspirované řemeslem, vychází z architektury a z procesu výroby nástěnných říms, nebo stropních rozet. Tvary, které jsou obsažené v logu, jsou využity i v rámci vizuálního stylu. Z tvarů vznikají abstraktní obrazce, které vizuální identitu doplňují. Důležitá je barevnost, která od sebe dělí jednotlivé subjekty pod značkou Oliver Braun. Identita byla konzultována s klientem a na konci roku 2020 by měla být postupně aplikována na všechny prezentační i interní materiály, které firma využívá.
Abstrakt v dalším jazyce: My diploma thesis deals with the new visual identity of the Oliver Braun brand. Oliver Braun is company mainly focused on traditional crafts, especially on plastering and restoration of architectural objects. He teaches these crafts and also owns shared studios for artists and craftsmen. The new logo is inspired by craftsmanship, based on the architecture and the manufactory process of wall cornices or ceiling rosettes. The shapes that are contained in the logo are also used in the visual style. Abstract shapes are based on these original figures that complement visual identity. Individual colours separates all the individual subjects which appear under the Oliver Braun company. The new visual identity was consulted with the client and at the end of 2020 it should be gradually applied to all presentation and internal materials used by the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_plicova_klara.pdfPlný text práce29,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plicova.docxPosudek vedoucího práce504,76 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Plicova.pdfPosudek oponenta práce127,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plicova_0.pdfPrůběh obhajoby práce275,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42105

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.