Název: Functional illiteracy of homo interneticus – result of apparent education
Autoři: Walat, Wojciech
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2020, č. 1, s. 70-75.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://itev.olympiadatechniky.cz/journal-itev-2020.pdf
http://hdl.handle.net/11025/42146
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: negramotnost;typy negramotnosti;informační společnost;zjevné vzdělání
Klíčová slova v dalším jazyce: illiteracy;types of illiteracy;information society;apparent education
Abstrakt v dalším jazyce: The article presents the characteristics of several types of functional illiteracy of a modern man – homo interneticus. In today's computerized world traditionally understood literacy is far insufficient, therefore there is an urgent need for the introduction of universal functional literacy, which is the result of today's apparent education. Permanent connection to the internet makes modern educational systems based on printed texts completely dysfunctional. The phenomena identified in the article indicate the need to take measures to adapt the school to the requirements of students based on a permanent connection to the network. The shift to distance learning caused by the May / June 2020 pandemic made this problem clear.
Pre rôzne predmety sme sa rozhodli pri vzdelávaní použiť mierne odlišné metódy vzdelávania a aj technológie, pomocou ktorých sme študentov vzdelávali. Príprava vzdelávania na každý predmet prechádzala vývojom a po komunikácii so študentmi sme sa snažili nájsť vhodnú formu vzdelávania počas koronakrízy.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2020)
Číslo 1 (2020)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Walat.pdfPlný text359,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42146

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.