Title: | K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli) |
Other Titles: | To the core of teacher work: on teachers' didactic approach to learning tasks in times of corona crisis (Pilsen teacher survey) |
Authors: | Duffek, Václav Kohout, Jiří Kuberská, Markéta Masopust, Pavel Motlíková, Iva Slavík, Jan Stacke, Václav |
Citation: | DUFFEK, V. KOHOUT, J. KUBERSKÁ, M. MASOPUST, P. MOTLÍKOVÁ, I. SLAVÍK, J. STACKE, V.K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli). Pedagogická orientace, 2020, roč. 30, č. 2, s. 184-191. ISSN 1211-4669. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Česká pedagogická společnost |
Document type: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/42962 |
ISSN: | 1211-4669 |
Keywords: | učební úloha;koronakrize |
Keywords in different language: | learning task;corona crisis |
Abstract: | Tento příspěvek si klade za cíl shrnout základní poznatky o přístupu učitelů k přípravě a realizaci učebních úloh na začátku pandemie spojené s onemocněním COVID 19. Zaměřili jsme se na způsoby zadávání, realizace a hodnocení učebních úloh učitelé uplatňují během distančního způsobu výuky v různých oborech. |
Abstract in different language: | The summary of the teacher’s basic approaches to the preparation and realization of learning tasks at the coronacrisis beginning is the main aim of this text. We are focusing on the way of the task’s assignments and on the teacher’s evaluation of pupil’s work across three different subjects. |
Rights: | © Česká pedagogická společnost |
Appears in Collections: | Články / Articles (KMT) Články / Articles (KNJ) Články / Articles (KVK) Články / Articles (CBG) OBD |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
14138-29267-1-SM.pdf | 248,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/42962
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.