Název: Všeobecná pohybová průprava v tělesné výchově dětí na 1.stupni základní školy
Další názvy: General motoric grounding in PE (physical education) for children at elementary school
Autoři: Dyková, Andrea
Vedoucí práce/školitel: Kalistová Petra, Mgr.
Oponent: Fajfrlíková Tereza, Mgr.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45308
Klíčová slova: mladší školní věk;metodické karty;pohybové schopnosti;příprava na vyučovací jednotku.
Klíčová slova v dalším jazyce: children of school age;methodical cards;motor skills;preparation for a lesson
Abstrakt: V rámci diplomové práce budou vytvořeny metodické karty, které obsahují rozmanité hry, soutěže a cvičení, která vhodně motivují žáky mladšího školního věku a která zároveň rozvíjejí u dětí jejich pohybové schopnosti. V praktické části bude také zpracována metodika k těmto cvičením, která slouží jako příručka pro práci s těmito kartami. V teoretické části představím plán vyučovací jednotky, ve které bude zařazeno jedno nebo více z vypracovaných cvičení. V diplomové práci se zaměřím na rozdělení a charakteristiku pohybových schopností daného dětského období. S oporou literatury přiblížím mladší školní věk z hlediska psychického a tělesného vývoje. V teoretické části se také budu zabývat významem a celkovým přínosem pohybu pro žáky mladšího školního věku v tělesné výchově, ale také i všeobecně.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis concerns itself with methodical cards containing various games, competitions, and exercises. These cards suitably motivate children of school age while developing their motor skills. The practical part of the thesis provides a methodology for such exercises and therefore also serves as a guide for working with these cards. The theoretical part presents a lesson plan which includes at least one of such exercises. My focus in the thesis is on the division and characteristics of motor skills of the given age period. Further, based on selected sources the school age is clarified in terms of mental and physical development of children. Additionally, the theoretical part engages in the importance and overall benefits of physical exercising for children of school age not only in physical education but in general as well.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Projekt_Dykova.pdfPlný text práce194,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dykova A. - VP.pdfPosudek vedoucího práce47,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dykova A. - OP.pdfPosudek oponenta práce128,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dykova A..pdfPrůběh obhajoby práce155,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45308

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.