Název: Vizuální identita existujícího subjektu
Další názvy: Visual identity of an existing institution
Autoři: Košatka, Ondřej
Vedoucí práce/školitel: Ziegler, Zdeněk
Oponent: Hrach, Pavel
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/4658
Klíčová slova: jednotná vizuální identita;grafický design;logo;společnost;písmo;vizuální komunikace;jednoduchost;čitelnost
Klíčová slova v dalším jazyce: unified visual identity;graphic design;logo;company;writing;visual communication;simplicity;legible
Abstrakt: Moje diplomová práce na téma "Vizuální identita" je vhodně zvolena z mnoha souvisejících témat. Podle mého názoru jsou vizuální styly nejdůležitější součástí oblasti grafického designu všech společností a institucí a jejich propagace. Hlavním cílem mé práce je vytvořit jednotný vizuální styl pro prezentaci společnosti "NOODLETIME". Nedílnou součástí mé práce byl také návrh jednoduchého loga tak, aby reprezentovalo každou z částí této instituce, pomocí krabiček, sáčků, čínských hůlek, ubrousků, pravidel oblékání, obchodních a propagačních materiálů atd. Navržený vizuální styl společnosti Noodletime je jasný a čitelný. Jeho hlavním cílem je lehce rozeznat a snadno zařadit nejen společnost, ale také služby, které jsou zákazníkovi nabízeny. To je podstatou jednotného vizuálního stylu.
Abstrakt v dalším jazyce: My diploma thesis "The visual style" is properly chosen from a number of related themes. In my opinion, visual styles are the most important graphic design area´s components of all companies and institutions and their promotion. The main aim of my work is to create uniform visual style for the presentation of "NOODLETIME" company. The simple logo was also created for each part of this institution representation as an integral part of this thesis. This means boxes, bags, chinese sticks, napkins, dress code, mercantile and promotional materials etc. Proposed visual style of Noodletime is clear and legible. Its main target is to distinguish and classify more easily not only the company, but also all services which are offered to customers. This is the core of the corporate identity.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (UUD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Ondrej Kosatka - DP 2012.pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kosatka.pdfPosudek vedoucího práce133,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(1).Kosatka.pdfPosudek oponenta práce214,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
pdf(2).Kosatka.pdfPrůběh obhajoby práce124,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4658

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.