Title: | Pedagogická praxe - očekávání a zkušenosti studentů Učitelství pro mateřské školy |
Other Titles: | Teaching Practice - Expectations and Experiences of Students of Teacher Training program for Nursery schools |
Authors: | Prokopová, Jitka |
Advisor: | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. |
Referee: | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53261 |
Keywords: | pedagogická praxe;mateřská škola;předškolní vzdělávání |
Keywords in different language: | pedagogical practice;kindergarten;preschool education |
Abstract: | Práce se zabývá očekáváními a zkušenostmi studentů s pedagogickými praxemi, realizovanými v průběhu studia programu Učitelství pro mateřské školy. Dále se práce věnuje pojmu učitele, včetně jeho rolí a kvalifikačních požadavků potřebných pro plnění povolání učitele v MŠ, rolí mentora a mentoringu samotnému. |
Abstract in different language: | This work deals with the expectations and experiences of students with pedagogical practices, realized during the study of the Teaching program for kindergartens. Furthermore, the work deals with the concept of a teacher, including his roles and qualification requirements needed to fulfill the profession of a teacher in kindergarten, the role of a mentor and mentoring itself. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace-Prokopova Jitka.pdf | Plný text práce | 1,02 MB | Adobe PDF | View/Open |
vskp_posudek_prokopova.pdf | Posudek vedoucího práce | 59,9 kB | Adobe PDF | View/Open |
posudek BP Prokopova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 130,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Prokopova O070.pdf | Průběh obhajoby práce | 28,87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/53261
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.