Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Novotný, Jan | |
dc.contributor.editor | Kéhar, Ota | |
dc.date.accessioned | 2023-10-06T11:29:35Z | |
dc.date.available | 2023-10-06T11:29:35Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 138-143. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1159-7 | |
dc.identifier.uri | https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54324 | |
dc.description.abstract | Na ukázkách z literatury uvádím časté miskoncepce projevující se ve výkladu myšlenkových experimentů speciální teorie relativity a rozebírám jejich možný původ. | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni, autoři | cs |
dc.subject | speciální teorie relativity | cs |
dc.subject | miskoncepce | cs |
dc.subject | literatura | cs |
dc.title | Relativita a vnímání | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Using examples from the literature, I present common misconceptions in explaining thought experiments in special relativity. I analyse their probable origin. | en |
dc.subject.translated | special relativity | en |
dc.subject.translated | misconceptions | en |
dc.subject.translated | literature | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Appears in Collections: | Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdf | Plný text | 1,03 MB | Adobe PDF | View/Open |
ModerniTrendy10_sbornik-138-143.pdf | Plný text | 535,85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/54324
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.