Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠíp, Martin
dc.contributor.authorMašková, Lenka
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:31Z
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:31Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-27
dc.identifier44535
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5644
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je "Humor ve výuce německého jazyka". Hlavním cílem je ukázat, jak důležitou roli může humor ve výuce hrát. První kapitola se zabývá vymezením těchto základních pojmů: komika, humor a smích. Druhá kapitola se věnuje humoru z pohledu různých disciplín: psychologie, sociologie a teologie. Třetí kapitola je zaměřena na význam humoru v oblasti školního vzdělávání. Dále jsou zde navrženy vtipy jako možný prostředek humoru. Následující kapitola uvádí příklady vtipů, ve kterých jsou reflektovány národnostní předsudky. Poslední kapitola popisuje autorčiny zkušenosti z pedagogické praxe.cs
dc.format61 s. (89 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthumorcs
dc.subjectvtipcs
dc.subjectnárodnostní stereotypcs
dc.subjectkomikacs
dc.subjectsmíchcs
dc.subjectvýuka němčinycs
dc.titleHumor ve výuce německého jazykacs
dc.title.alternativeHumor in teaching German languageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of the thesis is ?Humour in Teaching German?. The main goal is to demonstrate how could be humour important in teaching. The first chapter deals with the definition of these basic terms: comic, humour and laughter. The second chapter looks at the concept of the humour from the perspective of the different disciplines: psychology, sociology and theology. The third chapter is focused on the importance of the humour in the field of school education. There are suggested jokes as the possible representative of the humour. In the next chapter are provided the examples in which the jokes can be used as the source of the information about national prejudices. The last chapter describes the author´s experience of their own teaching practice.en
dc.subject.translatedhumouren
dc.subject.translatedjokeen
dc.subject.translatednational stereotypeen
dc.subject.translatedcomedianen
dc.subject.translatedlaughen
dc.subject.translatedteaching germanen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Maskova.pdfPlný text práce484,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
maskova_vp.pdfPosudek vedoucího práce517,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
maskova_op.pdfPosudek oponenta práce204,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
maskova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce116,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5644

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.