Název: Fast algorithm for cloud rendering using flat „3D textures”
Autoři: Domański, Dariusz
Citace zdrojového dokumentu: WSCG '2006: Posters proceedings: The 14-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2006 in co-operation with EUROGRAPHICS: University of West Bohemia, Plzen, Czech Republic, January 31 – February 2, 2006, p. 5-6.
Datum vydání: 2006
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2006/Papers_2006/Poster/!WSCG2006_Poster_Proceedings_Final.pdf
http://hdl.handle.net/11025/861
ISBN: 80-86943-04-6
Klíčová slova: přírodní jevy;vizualizace;3D vykreslování;real-time animace
Klíčová slova v dalším jazyce: natural phenomena;visualization;3D rendering;real-time animation
Abstrakt: This paper presents an efficient method to render clouds in their natural dynamic (i.e.forming, dissipating, flowing). The algorithm uses flat „3D textures” to represent volumetric data. This is used to compute the amount of light reaching each voxel. The light values are computed in real time and then visualised using a slicing technique to enable on-line interaction with the cloud model.
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2006: Posters proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Domanski.pdf207,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/861

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.