Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠíp, Martin
dc.contributor.authorHájková, Alena
dc.date.accepted2013-05-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:47:41Z
dc.date.available2012-05-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:47:41Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-29
dc.identifier50507
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9050
dc.description.abstractTato práce se zabývá kreativní formou výuky, především využitím gramatických her ve výuce němčiny jako cizího jazyka. Snaží se objasnit, v čem tkví posun původního významu (řeckého) slova scholé a hledá příčiny tohoto posunu. V první části nazvané KREATIVITA je nejdříve tento pojem vysvětlen, poté rozebrán v souvislosti s dnešní výukou a hodnocením a jsou nastíněny možnosti jak lze kreativní výuku podpořit. Kapitola HRY VE VÝUCE NĚMECKÉHO JAZYKA vystvětlí pojem hra z různých hledisek a podrobně je rozdělí. Zabývá se taktéž negativní stránkou využití her a problémi, které mohou vyvstat během využítí her ve výuce. V této části jsou také uvedeny některé příklady her využitelných pro výuku gramatiky. V praktické části práce jsou podrobně rozebrány poznatky z výuky, která byla pro praktickou část práce uskutečněna.cs
dc.format60 s. (98 801 znaků), 18 s. přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthracs
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectškolní hodnocenícs
dc.subjectgramatické hrycs
dc.subjectmoderní metody výukycs
dc.titleSpaß mit Morphologie? Didaktische Konzepte für den grammatischen/morphologischen Stoff im Rahmen des DaF-Unterrichtscs
dc.title.alternativeFun with morphology? Educational proposals for grammatical / morphological curriculum in the context of teaching German languageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with creative ways of teaching, use of grammatical games in teaching German as a foreign language. In the first part, the concept of creativity is first explained, and then analyzed in the context of today's teaching and outlines the ways how the creativity could be supported. Chapter Games in German language teaching explains the concept of games from different perspectives and describes the types of games in detail. It deals also with the negative aspect of the use of games and with problems that may arise during the use of games during the lessons. This section also lists some examples of usable games for teaching grammar. In the practical part of the thesis the experiences from the illustrative lessons are discussed in detail.en
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedclassificationen
dc.subject.translatedgrammar gamesen
dc.subject.translatedmodern methods of teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ALENA HAJKOVA_SPASS MIT MORPHOLOGIE_2013_BP.pdfPlný text práce2,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hajkova_vp.pdfPosudek vedoucího práce489,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hajkova_op.pdfPosudek oponenta práce267,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hajkova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce100,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9050

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.