Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Časopisy ZČU / UWB Journals
Journal of WSCG
Volume 14 (2006)
Number 1-3 (2006)
výraz
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 11-18 z 18.
předchozí
1
2
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2006
Similarity brushing for exploring multidimensional relations
Novotný, Matěj
;
Hauser, Helwig
2006
Real-time plane-sweep with local strategy
Nozick, Vincent
;
Michelin, Silvain
;
Arquès, Didier
2006
Volume wires: a framework for empirical non-linear deformation of volumetric datasets
Walton, S. J.
;
Jones, M. W.
2006
Reusing frames in camera animation
Méndez-Feliu, Álex
;
Sbert, Mateu
;
Szirmay-Kalos, László
2006
Real time rendering of atmospheric scattering and volumetric shadows
Venceslas, Biri
;
Didier, Argués
;
Sylvain, Michelin
2006
GPU-based appearance preserving trimmed NURBS rendering
Guthe, Michael
;
Balázs, Ákos
;
Klein, Reinhard
2006
View-dependent tetrahedral meshing and rendering using arbitrary segments
Sondershaus, Ralf
;
Straßer, Wolfgang
2006
Optimizing GPU Volume Rendering
Ruijters, Daniel
;
Vilanova, Anna
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
1
Anlauf, Joachim K.
1
Arquès, Didier
1
Balázs, Ákos
1
Banisch, Sven
.
další >
Předmět
2
grafické procesory
2
graphic processing units
2
objemové vykreslování
2
rendering
.
další >
Typ dokumentu
17
article
17
článek
Datum vydání
17
2006