Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVágnerová, Petra
dc.contributor.authorNolčová, Lucie
dc.date.accessioned2018-03-20T11:51:52Z
dc.date.available2018-03-20T11:51:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationVÁGNEROVÁ, Petra; NOLČOVÁ, Lucie. Popularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: biologie. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016. 24 s.cs
dc.identifier.urihttps://czv.zcu.cz/Kurz/popularizace-vedy-ve-volnocasovych-aktivitach-zaku-zs-biologie/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29421
dc.description.abstractTento modul/kurz je zaměřen na následující témata v kontextu věkové skupiny žáků základních škol: motivace k zájmu o studium technických a přírodovědných oborů, možnosti a typy popularizace vědy, získávání informací z nejnovějších vědeckých výzkumů, náměty pro aktivity zájmového kroužku, náměty projektů, experimentů, tipy na exkurze apod.cs
dc.description.sponsorshipTento material vznikl z finanční podpory Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci projektu „Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky“, registrační číslo CZ.1.07/2.3.00/45.0007.cs
dc.format26 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectvolnočasové aktivitycs
dc.subjectpopularizace vědycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectbiologiecs
dc.titlePopularizace vědy ve volnočasových aktivitách žáků ZŠ: biologiecs
dc.typepracovní sešitcs
dc.typeworkingPaperen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedleisure activitiesen
dc.subject.translatedpopularization of scienceen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedbiologyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Bádáme na základní škole / We research at primary school
Přírodní vědy / Natural science
Přírodní vědy / Natural science

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popularizace vedy.pdfPlný text1,69 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/29421

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.