Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikační činnost / Publications
Fakulta ekonomická / Faculty of Economy
Katedra marketingu, obchodu a služeb / Department of Marketing, Trade and Services
Disertační práce / Dissertations (KMO)
Kapitoly v knihách / Bookparts (KMO)
Konferenční příspěvky / Conference papers (KMO)
Monografie a kolektivní monografie / Monographs and collective monographs (KMO)
Postprinty / Postprints (KMO)
Preprinty / Preprints (KMO)
Zprávy / Reports (KMO)
Články / Articles (KMO)
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 31-40 z 62.
předchozí
1
2
3
4
5
6
7
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2020
Face-to-Face and electronic communication with customers in retailing and company performance: A case study in the retail industry in the Czech Republic
Eger, Ludvík
;
Suchánek, Petr
2020
The Perception of CSR Activities in a Selected Segment of McDonald’s Customers in the Czech Republic and Its Effect on Their Purchasing Behavior - A Case Study
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
;
Vrbková, Lucie
;
Svoboda, Roman
2020
The relation between school culture sub-categories and expected results of learning process
Eger, Ludvík
;
Prášilová, Michaela
2020
Why do Czech Customers Come to Upper Palatinate? Motives, Sales Volume and the Importance of Distance – A Case Study of Shopping in Bavaria
Segerer, Matthias
;
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
2019
“America First, the Netherlands Second” on YouTube: “spoofing” destination marketing with political satire
Turnšek, Maja
;
Janeček, Petr
2019
Motives and Barriers for Cooperation in Tourism Destination: Case of Pilsen Region
Janeček, Petr
2019
Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech Republic
Kostovčík, Tibor
;
Šrédl, Karel
;
Hommerová, Dita
2019
Using the concept of diversity in personalization of the internet on the labour market
Kupec, Michael
2019
Customer Satisfaction and Enterprise Performance: A Study from the Electronics and Communication Equipment Retail Industry in the Czech Republic
Suchánek, Petr
;
Eger, Ludvík
2020
How do first year university students use ICT in their leisure time and for learning purposes?
Eger, Ludvík
;
Tomczyk, Lukasz
;
Klement, Milan
;
Pisoňová, Mária
;
Petrová, Gabriela
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
27
Eger, Ludvík
10
Hommerová, Dita
10
Janeček, Petr
7
Mičík, Michal
.
další >
Předmět
9
social media
8
sociální média
5
marketing
4
Czech Republic
.
další >
Typ dokumentu
62
článek
Datum vydání
32
2020 - 2023
28
2010 - 2019
2
2009 - 2009