Hledat


Aktuální filtry:

Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-10 z 12.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2019Ohlédnutí za konferencí XB-CONHommerová, Dita
2020Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČRHommerová, Dita; Fiala, Michal
2018Cross-Border Purchasing Behavior - Studies in the Czech-German Border RegionHommerová, Dita; Tlučhoř, Jan; Janeček, Petr; Kouba, David
2019The Significance of Branding and Marketing Communication of a Library Illustrated in an Exmample of a Selected Education and Research LibraryHommerová, Dita; Dbalá, Kristýna
2020Analysis of the awareness and popularity of the brand of a selected education and research library in the Czech Republic: A Case StudyHommerová, Dita; Šrédl, Karel; Dbalá, Kristýna
2020Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČRHommerová, Dita; Fiala, Michal
2020The Perception of CSR Activities in a Selected Segment of McDonald’s Customers in the Czech Republic and Its Effect on Their Purchasing Behavior - A Case StudyHommerová, Dita; Šrédl, Karel; Vrbková, Lucie; Svoboda, Roman
2019Trends in distribution strategies and their application in practiceHommerová, Dita; Kelešová, Miroslava; Satýnek, Michael
2020Why do Czech Customers Come to Upper Palatinate? Motives, Sales Volume and the Importance of Distance – A Case Study of Shopping in BavariaSegerer, Matthias; Hommerová, Dita; Šrédl, Karel
2019Competition in the Sparkling Wine Market in the Czech RepublicKostovčík, Tibor; Šrédl, Karel; Hommerová, Dita