Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Otevřené zdroje / Open resources
Materiály pro střední školy / Materials for secondary schools
ESF projekt
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-10 z 12.
předchozí
1
2
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2019
Citáty Bav se vědou: online kurz ESF37-041
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Audiohádanky 1 (podcasty): kurz v Moodle ESF37-009
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Pokusohraní 1: kurz v Moodle ESF37-007
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Zvědavosti 2: online kurz v Moodle ESF37-050
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Vtipy Bav se vědou: online kurz ESF37-040
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Pokusohraní 2: kurz v Moodle ESF37-008
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Kvízy pro popularizaci vědy 3 : on-line kurz ESF37-045
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Kvízy pro popularizaci vědy 2: on-line kurz ESF37-044
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Zvědavosti 1: online kurz v Moodle ESF37-049
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
2019
Přísloví Bav se vědou: on-line kurz ESF37-042
Hokrová, Zlata
;
Truneček, Jakub
;
Khas, Milan
;
Pruner, Tomáš
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
12
Hokrová, Zlata
12
Khas, Milan
12
Pruner, Tomáš
Předmět
12
popularizace vědy
12
popularization of science
8
university
7
univerzita
.
další >
Typ dokumentu
12
pracovní sešit
12
workingPaper
Datum vydání
11
2019
1
2016