Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Časopisy ZČU / UWB Journals
Journal of WSCG
Volume 21 (2013)
Volume 21, Number 3 (2013)
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-7 z 7.
předchozí
1
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2013
VDR-AM: View-Dependent Representation of Articulated Models
Claudio, Pio
;
Kim, Dohyeong
;
Kim, Tae-Joon
;
Yoon, Sung-eui
2013
Texture Mapping of Images with Arbitrary Contours
Cherin, Nicolas
;
Cordier, Frederic
;
Melkemi, Mahmoud
2013
Creating Finite Element Models of Facial Soft Tissue
Warburton, Mark
;
Maddock, Steve
2013
Visual Parameter Exploration in GPU Shader Space
Mindek, Peter
;
Bruckner, Stefan
;
Rautek, Peter
;
Gröller, M. Eduard
2013
Screen Space Foam Rendering
Akinci, Nadir
;
Dippel, Alexander
;
Akinci, Gizem
;
Teschner, Matthias
2013
Distributed VFX Architecture for SPH Simulation
Morgenroth, Dieter
;
Weiskopf, Daniel
;
Eberhardt, Bernhard
2013
Rendering of Bézier Surfaces on Handheld Devices
Concheiro, Raquel
;
Amor, Margarita
;
Padrón, Emilio J.
;
Gil, Marisa
;
Martorell, Xavier
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
1
Akinci, Gizem
1
Akinci, Nadir
1
Amor, Margarita
1
Bruckner, Stefan
.
další >
Předmět
3
rendering
3
vykreslování
2
grafické procesory
2
graphic processing units
.
další >
Typ dokumentu
7
článek
Datum vydání
7
2013