Log In
Search
Search:
All of DSpace
Publikační činnost / Publications
Fakulta ekonomická / Faculty of Economy
Katedra ekonomie a kvantitativních metod / Department of Economics and Quantitative Methods
Katedra financí a účetnictvi / Department of Finance and Accounting
Katedra geografie / Department of Geography
Katedra managementu, inovací a projektů / Department of Management, Innovation and Projects
Katedra marketingu, obchodu a služeb / Department of Marketing, Trade and Services
Katedra podnikové ekonomiky a managementu / Department of Bussiness Administration and Management
Publikace FEK / Publications of FEK
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 18 (Search time: 0.011 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2009
Analýza podpor marketingové činnosti využívaných firmami v České republice
Hommerová, Dita
;
Králová, Lenka
2009
Výzkum zavádění CRM v podnikové praxi
Hommerová, Dita
2019
Ohlédnutí za konferencí XB-CON
Hommerová, Dita
2020
Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR
Hommerová, Dita
;
Fiala, Michal
2013
Přeshraniční nákupní turismus v česko-saském příhraničí
Cimler, Petr
;
Hommerová, Dita
;
Potměšil, Jaroslav
2018
Cross-Border Purchasing Behavior - Studies in the Czech-German Border Region
Hommerová, Dita
;
Tlučhoř, Jan
;
Janeček, Petr
;
Kouba, David
2019
The Significance of Branding and Marketing Communication of a Library Illustrated in an Exmample of a Selected Education and Research Library
Hommerová, Dita
;
Dbalá, Kristýna
2020
Analysis of the awareness and popularity of the brand of a selected education and research library in the Czech Republic: A Case Study
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
;
Dbalá, Kristýna
2020
Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR
Hommerová, Dita
;
Fiala, Michal
2020
The Perception of CSR Activities in a Selected Segment of McDonald’s Customers in the Czech Republic and Its Effect on Their Purchasing Behavior - A Case Study
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
;
Vrbková, Lucie
;
Svoboda, Roman
search
in repository
in collection
navigation
DSpace at University of West Bohemia
browse
Communities and Collections
Authors
Titles
Keywords
Type
Author
4
Šrédl, Karel
2
Dbalá, Kristýna
2
Fiala, Michal
2
Kochová, Eliška
.
next >
Subject
2
customer
2
library
2
marketing
2
nástroje
.
< previous
next >
Type
12
article
12
článek
5
conferenceObject
5
konferenční příspěvek
.
next >
Date issued
10
2020 - 2023
6
2010 - 2019
2
2009 - 2009