Prohlížení dle Předmět loyalty

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 22  další >
Datum vydáníNázevAutor
2021Analýza loajality zákazníků ke značceUlčová, Štěpánka
2020Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značceBílá, Veronika
2019Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnostiDuchoňová, Diana
2022Analýza spokojenosti a loajality zákazníků vybrané společnostiRybáčková, Nikola
2021Analýza věrnostního programu vybrané společnostiVurm, Radek
2013Evropská identita a evropský integrační procesTrávníček, Tomáš
2019Komparace zákaznické zkušenosti mezi vybranými dopravními podnikyKresa, Zdeněk
2023Kvalita destinace a její vliv na spokojenost a loajalitu návštěvníkůMatějková, Denisa
2015Measuring customer satisfation and loyalty in spa companiesVildová, Eliška; Martinčík, David; Tlučhoř, Jan; Jakubíková, Dagmar
2024Měření kvality/spokojenosti/loajality ve vybraném podniku služebŠimková, Lucie
2019Měření spokojenosti a loajality ve vybraném podnikuHalamová, Markéta
2019Motivace a výkonnost pracovníků ve službách a obchodu.Tichý, Igor
2015Péče řádného hospodáře a jeho modifikace v nové právní úpravěŠatrová, Lucie
2021Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikuŠobrová, Linda
2023Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikuFerdová, Lucie
2021Spokojenost a loajalita zákazníků ve vybraném subjektuZapletalíková, Zuzana
2016Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchuVildová, Eliška
2015Spokojenost zákazníka - předpoklad efektivního řízení podniku cestovního ruchuVildová, Eliška
2024Střet zájmů člena voleného orgánu obchodní korporaceSorokáčová, Zuzana
2017Výzkum loajality zákazníků zvolené firmyTykalová, Nikola