Název: Měření spokojenosti a loajality ve vybraném podniku
Další názvy: The measurement of the satisfaction and loyalty of the selected company
Autoři: Halamová, Markéta
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39293
Klíčová slova: spokojenost;loajalita;zákazník;řízení vztahů se zákazníky;marketingový výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: satisfaction;loyalty;customer;customer relationship management (crm);marketing research
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality zákazníků. První část práce obsahuje teoretická východiska, základní definice a klíčové pojmy, které napomáhají k lepšímu porozumění zkoumané oblasti. Druhá empirická část se zaměřuje na měření spokojenosti a loajality zákazníků na konkrétní čerpací stanici v Horšovském Týně patřící společnosti Shell, a. s. Ve vybrané společnosti byla pro měření spokojenosti a loajality zákazníků vybrána nejčastěji používaná metoda a to dotazování. Na základě zjištěných poznatků a informací z dotazníkového šetření jsou v závěru práce předloženy možná doporučení a návrhy, které mohou společnosti pomoci ke zvyšování míry spokojenosti a loajality zákazníků.
Abstrakt v dalším jazyce: This Master´s Thesis deals with Customer and Loyalty Satisfaction. The first Part of Thesis contains a theoretical Basis, basic Definitions, and key Concepts that help to better understand the Area under Investigation. The second empirical Part focuses on the Measurement of the Customer Satisfaction, which focuses on a specific gas Station in Horšovský Týn belonging to Shell, Ltd. In the selected company, for measuring Client Satisfaction and Loyalty was selected the most frequently used Method, Questioning. Based on the obtained Results and Information, possible Recommendations and Suggestions are presented, which should help the Company increase customer Satisfaction and Loyalty.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Marketa Halamova.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Marketa_v.pdfPosudek vedoucího práce228,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Marketa_o.pdfPosudek oponenta práce236,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halamova_Marketa_p.pdfPrůběh obhajoby práce108,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39293

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.