Browsing by Author Eger, Ludvík

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 33 to 50 of 50 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Recruitment through the use of corporate websites and social media – a case study: Association of Public Transport Companies in the Czech RepublicBoublíková, Lucie; Eger, Ludvík
2019Regional governments in the Czech Republic and Slovakia and communication with the public using social mediaEger, Ludvík; Sládkayová, Michaela
2023The Relation Between Leadership and Expected Results from the Educational Process Within School CultureEger, Ludvík; Egerová, Dana
2020The relation between school culture sub-categories and expected results of learning processEger, Ludvík; Prášilová, Michaela
2013Rozvoj lidí v organizaci a Lomingerův kompetenční modelEger, Ludvík
2018Social network Facebook and customer engagement: A pilot case study from the Czech RepublicEger, Ludvík; Egerová, Dana
2020Trust Building and Fake News on Social Media from the Perspective of University Students from Four Visegrad CountriesEger, Ludvík; Egerová, Dana; Mičík, Michal; Varga, Erika; Czeglédi, Csilla; Tomczyk, Lukasz; Sládkayová, Michaela
2011Úvodní slovoEger, Ludvík
2011Úvodní slovoEger, Ludvík
2015Úvodní slovoEger, Ludvík
2017Úvodní slovoEger, Ludvík
2013Úvodní slovoEger, Ludvík
2014Úvodní slovoEger, Ludvík
2012Úvodní slovoEger, Ludvík
2015Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu České republikyPrantl, David; Eger, Ludvík
2023Výzkum obsahu inzerce pracovních nabídek v síti LinkedIn: případová studie z bankovnictví v České republiceKrejčová, Zdeňka; Eger, Ludvík
2016Výzkum pozice vybraných konkurenčních značekJandová, Lucie; Eger, Ludvík
2012Výzkum úspěšných implementací diverzity managementu v České republiceKrištofová, Zuzana; Eger, Ludvík