Prohlížení dle Předmět e-commerce

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 52  další >
Datum vydáníNázevAutor
2023Analýza dodržování právních předpisů a právních náležitostí v prostředí e-commerceKučerová, Nikola
2018Analýza systému Google Analytics a jeho využití v elektonickém obchodování.Kollerová, Eliška
2018B2B e-commerce mobile applicationNazari, Mohammad Amin
2019Decision tree modelling of e-consumers’ preferences for internet marketing communication tools during browsingSabaitytė, Jolanta; Davidavičienė, Vida; Straková, Jarmila; Raudeliūnienė, Jurgita
2022E-commerce as a modern paradigm of formation and use of marketing toolsTurchyn, Liuba; Kunešová, Hana
2022E-commerce as a modern paradigm of formation and use of marketing toolsTurchyn, Liuba; Kunešová, Hana
2020E-commerce development in Europe: a panel data analysis 2003–2017Lucero Ortiz, Alma; Rodríguez, José Carlos; Gómez, Mario
2021E-shopy se sportovní výživou a jejich online marketingové aktivityHavlová, Barbora
2004Efficient clothing fitting from dataGillies, Marco; Ballin, Daniel; Csáji, Balázs Csanád
2023Elektronické obchodování B2C v České republiceRendlová, Lucie
2022Elektronické obchodování B2C v ČRHirschauová, Edita
2017Elektronické obchodování na trhu B2C v České republiceBílek, René
2017Elektronické obchodování na trhu B2C v České republiceBílek, René
2017Elektronický obchod B2C v České republiceŠebestová, Štěpánka
2016Elektronický obchod na trhu B2C v České republiceŠik, Ondřej
2012Elektronický podpis v oblasti soukromého právaAmbrož, Jan
2022Essential factors for building customer relationships on facebook: Evidence from the Czech republicBartók, Otto; Matošková, Jana
2016Formalized qualitative modeling of online trust: introduction of the method and detailed exampleVeselý, Štěpán; Dohnal, Mirko
2013Hodnocení vybraných e-shopů v České republiceHurt, Tomáš
2020Internacionalizace elektronické komerce: čínský fenoménČuhlová, Renata