Prohlížení dle Název

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 9520 až 9539 z 49376 < předchozí   další >
Datum vydáníNázevAutor
2021Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiíchReifová, Jana; Eger, Ludvík
2020Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiíchZákružná, Veronika
2021Evaluace komunikace vybraných značek v sociálních médiíchReifová, Jana
2015Evaluace konceptu rizikové mládeže v nízkoprahovém zařízeníKrafčiková, Zuzana
2018Evaluace měřicích metod ve společnosti Wikov Gear s.r.o.Franc, Štěpán
2013Evaluace nabídky a poptávky pravidelných aktivit Domu dětí a mládeže Nýrsko pro středoškolskou mládežKarlovská, Pavlína
2014Evaluace nové závěrečné zkouškyMálková, Simona
2021Evaluace online a offline komunikace značkySládek, Rostislav
2020Evaluace postkonfliktní rekonstrukce v Bosně a Hercegovině.Rod, Zdeněk
2012Evaluace sociálně aktivizační služby pro seniory realizované regionálním dobrovolnickým centrem TOTEM, o.s.Křížová, Hana
2021Evaluace specializačního studia pro školní metodiky prevenceKlimtová, Václava; Lovasová, Vladimíra
2016Evaluace trénovacích dat k tvorbě sportovních akustických modelůHás, Jan
2015Evaluace ve výuce geografie - vliv uspořádání testových otázek na úspěšnost jejich řešeníReichert, Radek
2018Evaluace vybraných firemních stránek se zaměřením na recruitment s využitím eye trackinguMatoušková, Michaela
2012Evaluace webových stránek vybraných ubytovacích zařízeníZýková, Eva
2020Evaluační studie k projektu "Bewegte Grundschule"Hoppe, Philipp
2017Evaluační systém jako funkční nástroj výchovně-vzdělávacího procesu - akční výzkum v MŠ ŽichliceHodková, Ivana
2008Evaluační výzkumKovář, Jakub
2013Evaluační výzkum projktu Plzeň - Evropské hlavní město kultury 2015Ježek, Jiří
2022Evaluating Attribution Methods for Explainable NLP with TransformersBartička, Vojtěch; Pražák, Ondřej; Konopík, Miloslav; Sido, Jakub