Název: Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích
Autoři: Reifová, Jana
Eger, Ludvík
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2021, roč. 11, č. 1, s. 11-20.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: https://drive.google.com/drive/folders/1VbC1RfauQMJbLazE1bUaZXErqwPzpkKL
http://hdl.handle.net/11025/44904
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: komunikace značky;sociální média;obsahová analýza;kosmetické značky
Klíčová slova v dalším jazyce: brand communication;social media;content analysis;cosmetics brands
Abstrakt v dalším jazyce: The conducted research is focused on the evaluation of the communication of selected Czech cosmetic brands on social media. Social media have become a widely used communication tool in recent years and people are spending more and more time on the Internet. Companies try to influence the customer not only in the real world, but also in the virtual one. Today, corporate communication on social media is crucial. The main goal is to analyze and evaluate the communication of selected brands on social media. The research used content analysis and evaluate the effectiveness of communication of selected cosmetic brands on social media. The results of this research could help to cosmetic brands to improve their marketing communication on social media.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMO)
Číslo 1 (2021)
Číslo 1 (2021)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
3_Reifova_Eger.pdfPlný text512,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44904

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.