Název: Aspekty facebookových kampaní v ČR z pohledu poskytovatele
Další názvy: Aspects of facebook advertising compaigns in the Czech republic: provider´s view
Autoři: Rosík, Jiří
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 1, s. 41-47.
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16200
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: Facebook;marketingová komunikace;internet;reklamní kampaně
Klíčová slova v dalším jazyce: Facebook;marketing communication;internet;advertising campaigns
Abstrakt v dalším jazyce: Facebook is a phenomenon that offers significant and attractive opportunities to marketers. This paper presents the most popular social networking service as a platform for advertising, mentions its specifics and provides readers with the overview of Facebook’s advertising possibilities. The author presents options of setting, targeting and pricing of Facebook advertising campaigns, and includes campaign categorization and effectiveness evaluation. The last part of the article presents practical examples of realized communication campaigns and focuses also on evaluation of their results.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2012)
Číslo 1 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rosik.pdfPlný text189 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16200

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.