Název: Supervize jako nástroj řízení a podpory kvality v oblasti pomáhajících profesí
Další názvy: Supervision as a management tool and support quality in the helping professions
Autoři: Šik, Vladimír
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 2, s. 14-20.
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-2.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16209
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: supervize;management;podpora;kvalita;pomáhající profese
Klíčová slova v dalším jazyce: supervision;management;support;quality;helping professions
Abstrakt v dalším jazyce: The author in his work deals with the interpretation possibilities of supervision as an effective tool in the management and quality support services in the helping professions. In the introductory part of glosses and defines terminology related to the concept of supervision and its functions. It also deals with questions of supervision in the management function, its definition and its implementation problems in the transformation of social services. The final section then briefly commenting on the specifics defining the concept of "quality" in the field of social services.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2012)
Číslo 2 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Sik.pdfPlný text153,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16209

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.