Název: Jak vnímají image bank studenti
Další názvy: How students perceive image of banks
Autoři: Faltejsková, Olga
Dvořáková, Lilia
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 3, s. 19-28.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-3.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16224
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: výkonnost bank;spokojenost zákazníků;segment studentů;měření spokojenosti;image bank
Klíčová slova v dalším jazyce: bank performance;customer satisfaction;students segment;measuring satisfaction;image of bank
Abstrakt v dalším jazyce: Customer satisfaction and loyalty are the most significant components of the growth of bank performance. The basis of success is the customer who brings the bank returns. Also plays an important role image, which presents the bank towards its surroundings. The research focused on a specific group of interest from customers, the students, who are very sensitive to perceive this area. The assessment has been used Net Promoter Score indicators (NPS). How students see the image of bank, what they appreciate and what they do not like? What are the advantages and disadvantages of using the NPS, are the questions that try our paper to answer. Simple measurement of customer satisfaction with NPS allows banks to detect weaknesses in the relationship and time to respond.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2012)
Články / Articles (KFU)
Číslo 3 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Faltejskova.pdfPlný text2,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16224

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.