Název: Specifické zákaznické skupiny spotřebitelů na trhu ČR
Další názvy: Specific customer groups in the czech market
Autoři: Regnerová, Marta
Hes, Aleš
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 3, s. 49-55.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-3.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16227
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: trh;domácí obchod;senior;cukrovka;zboží
Klíčová slova v dalším jazyce: market;internal trade;senior;diabetes mellitus;goods
Abstrakt v dalším jazyce: Numerically significant and growing social groups that have their own characteristics and which are becoming an important customer groups in the Czech market, are seniors and people with diabetes mellitus. Yet in many marketing investigation you can meet with fact that these social groups, especially senior citizens numbering in the Czech Republic over 2 million people, as consumers on the market neglects. Their consumer demand for products and services at a steady pension is an important source of income range of enterprises in the region. The findings presented to in the Article also emerged from the project solution in the IGA PEF CZU in Prague 201111210060. „Developments of food consumer basket for consumers with disorder diabetes mellitus“
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2012)
Číslo 3 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Regnerova.pdfPlný text147,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16227

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.