Název: Znalost regionálních značek potravin v kraji Vysočina
Další názvy: Recognition of the regional food brands in Vysočina region
Autoři: Chalupová, Martina
Prokop, Martin
Rojík, Stanislav
Citace zdrojového dokumentu: Trendy v podnikání = Business trends : vědecký časopis Fakulty ekonomické ZČU v Plzni. 2012, č. 3, s. 72-82.
Datum vydání: 2013
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://www.fek.zcu.cz/tvp/doc/2012-3.pdf
http://hdl.handle.net/11025/16230
ISSN: 1805-0603
Klíčová slova: regionální potravinářské výrobky;regionální povědomí o značce;kraj Vysočina
Klíčová slova v dalším jazyce: regional food products;regional brand recognition;Vysocina region
Abstrakt v dalším jazyce: The paper presents partial results of the research on the recognition of the regional food products brands in Vysočina Region. The questionnaire survey was conducted in May 2012 on sample of 404 respondents from the Vysočina Region. Pearson’s chi-squared test is used to test independence between the recognition of the regional brands and demographic factors, such as age and gender of the respondents and wheteher they have/have not children and the age of the children. Data analysis proved that these factors partially influence the recognition of the regional food brands.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 3 (2012)
Číslo 3 (2012)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Chalupova.pdfPlný text382,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/16230

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.