Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVěda na scéně-
dc.date.accessioned2016-07-26T12:13:55Z-
dc.date.available2016-07-26T12:13:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationŠkolská fyzika. 2012, č. 1, s. 15-16.cs
dc.identifier.issn1211-1511 (tištěná verze)-
dc.identifier.issn2336-2774 (online verze)-
dc.identifier.urihttp://sf.zcu.cz/data/2012/sf2012_01.pdf-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/21657-
dc.format2 s.-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isocscs
dc.publisherKatedra matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plznics
dc.relation.ispartofseriesŠkolská fyzikacs
dc.rights© Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzitycs
dc.subjectinzercecs
dc.titlePosouvání hranic ve výuce přírodních vědcs
dc.typejinýcs
dc.typeotheren
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedadvertisingen
Appears in Collections:Číslo 1 (2012)
Číslo 1 (2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Informujeme.pdfPlný text454,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/21657

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.