Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJerje, Tomáš
dc.date.accessioned2016-12-16T07:42:13Z
dc.date.available2016-12-16T07:42:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationŠkolská fyzika. 2014, č. 2, s. 7-10.cs
dc.identifier.issn1211-1511 (tištěná verze)
dc.identifier.issn2336-2774 (online verze)
dc.identifier.urihttp://sf.zcu.cz/data/2014/sf2014_02.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/22180
dc.format4 s.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherKatedra matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plznics
dc.relation.ispartofseriesŠkolská fyzikacs
dc.rights© Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzitycs
dc.subjectCLILcs
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectCLILen
dc.subjectphysicsen
dc.subjectteachingen
dc.titleMetoda CLIL ve fyzicecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Číslo 2 (2014)
Číslo 2 (2014)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jerje.pdfPlný text481,25 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/22180

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.