Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikační činnost / Publications
Fakulta aplikovaných věd / Faculty of Applied Sciences
Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / Ladislav Sutnar Faculty of Design and Art
Fakulta ekonomická / Faculty of Economy
Fakulta elektrotechnická / Faculty of Electrical Engineering
Fakulta filozofická / Faculty of Philosophy and Art
Fakulta pedagogická / Faculty of Education
Fakulta právnická / Faculty of Law
Fakulta strojní / Faculty of Mechanical Engineering
Fakulta zdravotnických studií / Faculty of Health Care Studies
Nové technologie - výzkumné centrum / New Technologies - Research Centre
Ústav jazykové přípravy / Institute of applied language studies
OBD
OpenAire
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 21-30 z 30.
předchozí
1
2
3
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2020
Trust Building and Fake News on Social Media from the Perspective of University Students from Four Visegrad Countries
Eger, Ludvík
;
Egerová, Dana
;
Mičík, Michal
;
Varga, Erika
;
Czeglédi, Csilla
;
Tomczyk, Lukasz
;
Sládkayová, Michaela
2021
The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspective
Eger, Ludvík
;
Komárková, Lenka
;
Egerová, Dana
;
Mičík, Michal
2021
Millennial Job Seekers´ Expectations: How do Companies Respond?
Egerová, Dana
;
Kutlák, Jiří
;
Eger, Ludvík
2021
Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic
Eger, Ludvík
;
Komárková, Lenka
;
Zákružná, Veronika
2017
Evaluation and comparison of B2C e-commerce intensity in EU member states
Kunešová, Hana
;
Eger, Ludvík
2018
Employer branding on social media and recruitment websites: symbolic traits of an ideal employer
Eger, Ludvík
;
Mičík, Michal
;
Řehoř, Petr
2021
Perceptions of personalization in company-consumer interactions on social network: experiment conducted in the Czech republic
Eger, Ludvík
;
Komárková, Lenka
;
Zákružná, Veronika
2022
The demands on competencies for digital transformation and the perception of business students
Eger, Ludvík
2023
The Relation Between Leadership and Expected Results from the Educational Process Within School Culture
Eger, Ludvík
;
Egerová, Dana
2023
Výzkum obsahu inzerce pracovních nabídek v síti LinkedIn: případová studie z bankovnictví v České republice
Krejčová, Zdeňka
;
Eger, Ludvík
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
6
Egerová, Dana
3
Komárková, Lenka
3
Mičík, Michal
3
Suchánek, Petr
.
další >
Předmět
6
social media
5
sociální média
3
customer satisfaction
3
electronics and communication equ...
.
další >
Typ dokumentu
30
article
Datum vydání
14
2020 - 2023
16
2010 - 2019