Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikační činnost / Publications
Fakulta ekonomická / Faculty of Economy
Katedra marketingu, obchodu a služeb / Department of Marketing, Trade and Services
Disertační práce / Dissertations (KMO)
Kapitoly v knihách / Bookparts (KMO)
Konferenční příspěvky / Conference papers (KMO)
Monografie a kolektivní monografie / Monographs and collective monographs (KMO)
Postprinty / Postprints (KMO)
Preprinty / Preprints (KMO)
Zprávy / Reports (KMO)
Články / Articles (KMO)
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-10 z 45.
předchozí
1
2
3
4
...
5
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2020
Face-to-face and electronic communication with customers in retailing and company performance: a case study in the electronics and communication equipment retail industry in the Czech republic
Eger, Ludvík
;
Suchánek, Petr
2020
Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR
Hommerová, Dita
;
Fiala, Michal
2021
Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích
Reifová, Jana
;
Eger, Ludvík
2020
Do European tourists intend to revisit the same countries? Effect of satisfaction in European Union destinations
Štumpf, Petr
;
Vojtko, Viktor
;
Janeček, Petr
2020
Online safety as a new component of digital literacy for young people
Tomczyk, Lukasz
;
Eger, Ludvík
2020
Analysis of the awareness and popularity of the brand of a selected education and research library in the Czech Republic: A Case Study
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
;
Dbalá, Kristýna
2020
Využívání nástrojů mobilního marketingu u cestovních kanceláří v ČR
Hommerová, Dita
;
Fiala, Michal
2020
Face-to-Face and electronic communication with customers in retailing and company performance: A case study in the retail industry in the Czech Republic
Eger, Ludvík
;
Suchánek, Petr
2020
The Perception of CSR Activities in a Selected Segment of McDonald’s Customers in the Czech Republic and Its Effect on Their Purchasing Behavior - A Case Study
Hommerová, Dita
;
Šrédl, Karel
;
Vrbková, Lucie
;
Svoboda, Roman
2020
The relation between school culture sub-categories and expected results of learning process
Eger, Ludvík
;
Prášilová, Michaela
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
13
Eger, Ludvík
10
Janeček, Petr
9
Hommerová, Dita
7
Jakubíková, Dagmar
.
další >
Předmět
4
Czech Republic
4
marketing
4
social media
3
image
.
další >
Typ dokumentu
3
ConferenceObject
1
bookPart
1
disertační práce
1
kapitola v knize
.
< předchozí
další >
Datum vydání
4
2023
11
2022
10
2021
20
2020
.
další >