Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Fadrhonc, Jan | |
dc.contributor.author | Honzíková, Jarmila | |
dc.date.accessioned | 2019-03-04T11:50:38Z | - |
dc.date.available | 2019-03-04T11:50:38Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | FADRHONC, J., HONZÍKOVÁ, J. Současný stav výzkumů prostorové představivosti u žáků ZŠ v kontextu 3D modelování. Journal of Technology and Information Education, 2018, roč. 10, č. 2, s. 108-122. ISSN 1803-537X. | en |
dc.identifier.issn | 1803-537X | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31181 | |
dc.description.abstract | Článek tvoří přehledová studie, která nejprve seznámí čtenáře s koncepcí plánovaného výzkumu vlivu výuky 3D modelování na prostorovou představivost. Následně seznamuje s aktuálním stavem výzkum u zaměřeného na 3D modelování a prostorovou představivost u žáků základních škol. Přehledová studie je konceptuálně rozdělena na dvě části, na vyhledávání teoretických zdrojů, které slouží zejména jako opora teoretické části, a vyhledávání výzkumných článků v databázích Web of Science a Scopus. | cs |
dc.format | 15 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Faculty of Education, Palacký University Olomouc | en |
dc.rights | © Faculty of Education, Palacký University Olomouc | en |
dc.subject | přehledová studie | cs |
dc.subject | prostorová představivost | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.subject | 3D modelování | cs |
dc.title | Současný stav výzkumů prostorové představivosti u žáků ZŠ v kontextu 3D modelování | cs |
dc.title.alternative | The current state of research spatial imagination of the students of the primary school in the context od 3D modeling | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article is an overview study which first introduces the reader to the conception of the planned research on the impact of the 3D modeling teaching on spatial imagination. This study then introduces the current state of research on 3D modeling and spatial imagination in elementary school pupils. The overview study is conceptually divided into two parts, to search of theoretical resources, which serves in particular as a support of the theoretical part and search of research articles in the databases of Web of Science and Scopus. | en |
dc.subject.translated | overview study | en |
dc.subject.translated | spatial imagination | en |
dc.subject.translated | research | en |
dc.subject.translated | 3D modeling | en |
dc.identifier.doi | 10.5507/jtie.2019.002 | |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43924802 | |
dc.project.ID | SGS-2018-019/ Výzkum vlivu informačních a komunikačních technologií na vzdělávání | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
jti_jti-201802-0013.pdf | 629,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31181
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.