Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorRamadanová, Jitka
dc.contributor.authorŚvarcová, Kateřina
dc.contributor.authorKadlčíková, Ilona
dc.date.accessioned2019-03-11T11:00:14Z-
dc.date.available2019-03-11T11:00:14Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationRAMADANOVÁ, J., ŚVARCOVÁ, K., KADLČÍKOVÁ, I. Zkušenosti z inovace předmětů hospodářské angličtiny na FEK ZČU v Plzni. CASALC Review, 2018, roč. 8, č. 2, s. 76-83. ISSN 1804-9435.en
dc.identifier.issn1804-9435
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31272
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherČeská a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách,cs
dc.rightsPlný text není přístupný.cs
dc.rights© Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách,cs
dc.subjectZkušenostics
dc.subjectinovacecs
dc.subjectpředmětycs
dc.subjecthospodářskács
dc.subjectangličtinacs
dc.subjectFEKcs
dc.subjectZČUcs
dc.subjectPlznics
dc.titleZkušenosti z inovace předmětů hospodářské angličtiny na FEK ZČU v Plznics
dc.title.alternativeExperience of innovative changes made in the content of Business English courses at the Faculty of Economics, University of West Bohemia in Pilsenen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis paper written by a team of authors presents a project carried out at the University of West Bohemia in Pilsen. The project aimed at upgrading the content of Business English courses offered to undergraduate and postgraduate students studying at the Faculty of Economics. With this aim in mind, new teaching materials were introduced. At the same time, the content of courses intended for full-time students and distant students was unified and made identical. The paper describes particular steps of implementing the project, such as the choice of literature, developing weekly plans and new sets of standardized tests. Further, the paper looks into the structure of the tests including their particular parts, and also evaluates the rate of student success in final tests in the academic year 2016/17. Authors of the paper also discuss the benefits of the new teaching materials, which is Business Benchmark, in comparison with the previously used ones i.e. Profile.en
dc.subject.translatedExperienceen
dc.subject.translatedinnovativeen
dc.subject.translatedchangesen
dc.subject.translatedcontenten
dc.subject.translatedBusinessen
dc.subject.translatedEnglishen
dc.subject.translatedcoursesen
dc.subject.translatedFacultyen
dc.subject.translatedEconomicsen
dc.subject.translatedUniversityen
dc.subject.translatedWest Bohemiaen
dc.subject.translatedPilsenen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43925426
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (OAJ)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Casalc- Ramadanova.pdf124,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31272

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD