Název: | Sociální sítě ve výuce němčiny |
Další názvy: | Using Social Networks in German as a Foreign Language Classes |
Autoři: | Voltrová, Michaela Motlíková, Iva |
Citace zdrojového dokumentu: | VOLTROVÁ, M., MOTLÍKOVÁ, I. Sociální sítě ve výuce němčiny. Cizí jazyky, 2019, roč. 62, č. 2, s. 9-18. ISSN 1210-0811. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/33735 |
ISSN: | 1210-0811 |
Klíčová slova: | sociální média;digitální technologie;německý jazyk;Twitter;Facebook;Yammer |
Klíčová slova v dalším jazyce: | social media;digital technology;German;Twitter;Facebook;Yammer |
Abstrakt: | Tento článek pojednává o sociálních sítích a jejich praktickém využití na středních školách. V první části byla popsána teoretická východiska, která se vztahují k dané problematice používání sociálních sítí ve výuce cizího jazyka a vycházejí především z lingvistiky.. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny v části praktické. Jádrem praktické části jsou návrhy několika typů cvičení, které mohou učitelé efektivně využít ve svých vyučovacích hodinách. Navržené příklady lze upravovat a aplikovat na určitou věkovou skupinu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The text discusses a range of questions around the use of social networks in teaching German. The first part presents findings of research studies in the use of social networks in schools and argues for the value of social networks in foreign language teaching. The second part describes the actual use of the media with secondary school learners of German and provides examples of language teaching activities for teaching German. |
Práva: | Plný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelům. © Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KNJ) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Cizí jazyky 20182019, roč. 62, číslo 2.pdf | 4,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/33735
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.